– Skal vi lykkes i et nytt marked, er det avgjørende at vi ligger i toppsjiktet på priser, sier Djuice-sjef Kjetil Angell Kjerstad.

Djuice går bort fra ungdomsmarkedet

Djuice har mistet 150.000 kunder på to år. Nå slipper selskapet tenåringene, satser på de unge voksne og går til angrep på lavprisaktørene.

Telenors ungdomskonsept Djuice har foretatt et viktig valg: Fra og med nå er målgruppen ikke lenger tenåringene, men de unge voksne. Først og fremst handler dette om en spissing av satsingen og en innsnevring av målgruppen, for folk i tjueårene haralltid inngått i Djuice’ planer. Det nye er at tenåringene ikke lenger gjør det, og at mobilmerkevaren hevder å ville ta opp kampen med lavprisaktørene. Norges tredje største Djuice har i dag omtrent 550.000 kunder, noe som er mer enn

Forsiden akkurat nå

Til toppen