Mye kommer fortsatt til å handle om Iphone i 2011, tror analytikerne fra ABI. Men den utkonkurrerer ikke Blackberry i det amerikanske business-markedet.

Dette skjer IKKE i 2011

Alle forsøker å spå fremtiden. Kanskje er det mer presist å spå hva som ikke kommer til å skje i året som kommer?

Analytikerne i ABI Research har tatt for seg spådommene for 2011, og konkludert med hva som i hvert fall ikke kommer til å skje. Her er noen av deres refleksjoner:

2011 vil ikke bli året for mobil markedsføring.

Begrunnelse: Mobil markedsføring er fortsatt et svært lite marked i startfasen. Brukerne er fortsatt skeptiske til mobilreklame av hensyn til personvernet. Til tross for at ABI tror på vekst i 2011, er det for tidlig å tro på, eller si, at året vil bli dominert av veksten i mobil markedsføring. Ser man på det kommende tiåret, kan man kanskje være inne på noe, tror ABI.

Forsiden akkurat nå

Til toppen