Markedsdirektør Morten Ågnes i Nextgentel redegjør for selskapets VDSL-satsing og ønsker samtidig Telenor velkommen etter.M

Bredbåndskunder ble dyrere enn antatt

Nextgentel mistet nesten én av fem Tele2-kunder etter oppkjøpet i 2009. Fortsatt er det kunder som sliter med å komme vekk fra selskapet.

Siden Nextgentel kjøpte bredbåndskundene til Tele2 har selskapet mistet nærmere 20 000 kunder. Nå har kundefrafallet stabilisert seg, ifølge direktør for marked og informasjon i Nextgentel, Morten Ågnes. Likevel er fasit at Nextgentel mistet 17 000 kunder i løpet av de første ni månedene etter oppkjøpet sommeren 2009, frem til april 2010. I tidligere intervjuer har Ågnes uttalt at de fleste av disse frafalte kundene var Tele2-kunder som enten var dårlige betalere eller ikke øns

Forsiden akkurat nå

Til toppen