(Bilde: Kurt Lekanger, Mobilen.no)

– Abonnementspriser ikke lenger det viktigste

Bedriftskundene etterspør helt andre ting, hevder Netcom.

Prisene på mobilabonnementer i privatmarkedet har falt drastisk de siste årene, på grunn av sterk konkurranse. Men i bedriftsmarkedet er det mye mer enn pris som teller, mener salgsdirektør i Teliasonera, Kristian Renaas.

– Vi er ved et lite skille nå. Bedriftene spør ikke lenger etter bare priser, de har behov for noen som kan bistå dem med å sette opp løsninger sammen, sier Renaas.

Norske bedrifter bidrar ifølge Netcom med 6 milliarder kroner i omsetning for norske mobilselskaper. Men det er hard kamp om kundene, og Netcom jobber derfor for tiden med å styrke sin satsning på bedriftsmarkedet ved å etablere såkalte Netcom bedriftssentere over hele landet. Sist ut var Netcom bedriftssenter Skøyen, som åpnet den 25. april. 

Forsiden akkurat nå

Til toppen