TDC/Get-sjef Gunnar Evensen fikk netto 25.000 nye bredbåndskunder og 6000 nye TV-kunder i 2014. (Bilde: Get)

25.000 nye bredbåndskunder for Get

Get fikk 25.000 nye bredbåndskunder og 6000 nye TV-kunder i 2014. Kjøpet av Get dominerer TDC-resultatet.

Kjøpet av det norske kabel-TV-selskapet Get får stor plass i TDCs presentasjon av tallene for 2014.

TDC skriver at TV og underholdning i hjemmet er blitt et stadig viktigere forretningsområde for selskapet. Kjøpet av Get for 13,8 milliarder kroner er naturligvis en stor hendelse også for en nordisk telegigant som TDC.

Underholdning blir viktigere

Inkludert de 31.000 nye kundene Get fikk i 2014, har TDC totalt sett fått 76.000 nye privatkunder på TV og bredbånd i Skandinavia. 45.000 av disse i Danmark. Det er viktig å være oppmerksom på at i disse tallene er det ikke nødvendigvis snakk om 76.000 unike personer, for en kunde som abonnerer på både bredbånd og TV telles gjerne to ganger i akkurat dette tallet.

Forsiden akkurat nå

Til toppen